FAQ
Mijn product is nog steeds niet bezorgd.
Allereerst: geen paniek. Dit kan gebeuren, dan is er waarschijnlijk wat misgegaan bij de post. Pas als u na 4 weken nog niks heeft ontvangen, mits u dit kunt bewijzen, kunt u uw volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Mocht u verder problemen hebben kunt u nog even persoonlijk contact opnemen met ons, via onze email.
———
Mijn product is defect.
Is uw product defect? Dan kunt u gratis een nieuwe verkrijgen, als u een kopie heeft van uw bewijs van betaling, een uitdraai van uw bankafschrift of PayPal betalingsbevestiging is genoeg. Als u dit samen met het defecte product opstuurt, krijgt u een gratis nieuw product. De schuld van het defect moet uiteraard wel bij ons liggen, niet dat u het zelf gemolesteerd heeft. Hier zijn wij vanzelfsprekend, niet aansprakelijk voor.
———
Ik heb contact opgenomen, en geen reactie gehad tot nu toe.
Allereerst ons exscuses hiervoor als u dit heeft mogen overkomen, wij zullen zo snel mogelijk reageren. Wij reageren in de meeste gevallen binnen 24 uur, maar kan uitlopen tot 72 uur, m.u.v de vakanties.
———