Doorzoek de website

FAQ

Mijn product is nog steeds niet bezorgd.

Allereerst: geen paniek. Dit kan gebeuren, dan is er waarschijnlijk wat misgegaan bij de post. Pas als u na 4 weken nog niks heeft ontvangen, mits u dit kunt bewijzen, kunt u uw volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Mocht u verder problemen hebben kunt u nog even persoonlijk contact opnemen met ons, via onze email. 

Mijn product is defect.

Is uw product defect? Dan kunt u gratis een nieuwe verkrijgen, als u een kopie heeft van uw bewijs van betaling, een uitdraai van uw bankafschrift of PayPal betalingsbevestiging is genoeg. Als u dit samen met het defecte product opstuurt, krijgt u een gratis nieuw product. De schuld van het defect moet uiteraard wel bij ons liggen, niet dat u het zelf gemolesteerd heeft. Hier zijn wij vanzelfsprekend, niet aansprakelijk voor.

Ik heb contact opgenomen, en geen reactie gehad tot nu toe.

   Allereerst ons exscuses hiervoor als u dit heeft mogen overkomen, wij zullen zo snel mogelijk reageren. Wij reageren in de meeste gevallen binnen 24 uur, maar kan uitlopen tot 72 uur, m.u.v de vakanties.

© 2012 Alle rechten voorbehouden.